About Me

My photo
nilai, negeri nan sembilan, Malaysia
Sejak lahir di panggil naney.. bersekolah dipanggil rosni fizikal pendek dipanggil kechik.. bertukar kerja dipanggil nini anak angkat panggil cik ani.. anak buah belah suami panggil maklang.. mama panggil adik.. suami panggil sayang.. anakanda yang tercinta pangil amma aka mama itula kisahnya... karim@fais.. mak namakan dia faiskandar di panggil fais adik2 pangil banglang... anak buah pangil paklang.. kat tompet kojo panggil dia taliban.. kadang jer.. yang betul panggil dia karim tah kenape... bini panggil abang... si kecik pangil yahhhhhhhhh aka ayah

Tuesday 27 July 2010

DEC 04 UNTILL DEC 09 NEW CAPTER IN 2010

masa mula2 bergambar dalam kete on the way balik keje sesama......


masa tahun ke 3 aku bercinta

kat kenduru kawin fida



muka seposen kena marah dengan dia masa tue masih panggil awk lg......


muka nie yg wat aku terpikat... huhu on the way ghi kenduri kak one

hehheeh frist ti ambik gambor berdua

kenagan.....



gambor frist time dating.. kuruskan... x hendsem lg......




masa tu aku ayu lg gambor nie dating kat melaka taman rama2.... ms tue agak sopan lg......
pas ambik gambo nie hujan x berenti.. dapat gelang.. tp gelang tue dah putus... tinggal kenagan....

bermula jeling-jeling heheheh malu konon.. tanya2 org pastu xberani yg berani hanya tengok kancil sahaja.. kalu xdpt tengok kancil xder mood nak mula keje.. yang peliknya.. tgk kancil lg excited dari tgk tuan punya kancil.. pertemuan pertama bermula di tepi pintu surau.. ari tue tah naper nak sembahyang lambat... dah jodoh tuhan nak beri pertemuan... tp masa tue ada comittment tp tak pasti coz no future planning.. layan jer saper2... ramai gak member... kak liya kawin... masa tue dapat berita yg xbest... tp bak kater org no comittment... so ambik cuti 3 ari macamlaa aku nak kawin ms tue sibuk nya...
pastue balik keje dapat tawaran keje kat jj nak ghi ke x? jd junior accountan.. basic bolehlaa.. lebih sikit dari sana yg rm 380... parahkan? aritue pun mcm mana nak solat lewat... dia pun lalu kat pintu line yg aku selalu selalu aku ikut belakang.. dia tiba2 main pintu plak... pyo plak.. rasenya tp hati tuhan jer yg tahu... dia terus ikut belakang aku.. hehehehe rase mcm diikuti.. kat tempat kasut.. frist time dia tegur aku.. tny pasal wedding kak liya.. ms tue best rasenya coz frist time berborak...
mula dari tue aku rase maybe dia jodoh aku kot.. coz macam ada megnet jer biler berdekatan dengan dia walau pun tak tegur pun..
pastu dah rase boring keje kat situ dan pemikiran pun dah mula nak jd agak close minded.. dari minda aku tercemar baik aku blah.. sampai biler kan? dengar kat opis bawah nak pakai kerani... rase mcm nak cube tp mcm xder can... tp tq kat imran tlg aku.. dapatlaa.. di interview and a few week latter.. dah bermula la aku keje sebagai kerani kat DE opis..
tak sangka pasal aku bertukar position membuatkan aku rapat dengan dia... xsangka.. coz waktu rehat petang aku suka makan kuih dia pun rehat sesama coz dia selalu rehat dengan kak liya.. dari situ kami mula berkenalan.. tp sekadar rakan sekerja.. tp aku ingin mengenali diri dia lebih rapat lg.. x berpeluang.. maybe dia xberminat.. tp pada suatu hari... waktu rehat petang.. entah macam mana timbul perbualan petang tue pasal kawin dan ada workmate sorang nie membangkitkan semua dah kawin kecuali aku dengan dia.. dan workmate tue cabar dia minta no. phone aku... dia minta terang2gan aku jaul mahal.. xnaklaa tunjuk excited.. tp sebelum tue aku dah lama ada no. dia.. sajer nak simpan.. heheheh... tue jelah kalu nak citer banyak lg tp sampai di situ jerlaaaa...nanti sambung tgk jerla gambor sepanjang 4 tahun sebelum nikah
sambungan..
pastu boss(kak liya) bg galakkan suruh aku call dia aku pun cube2.. call dia guna phone rumah.. masa call dia pelik saper nie.. aku pun x kenalkan diri tp aku ckp ptg td minta no. aku.. aku kater mcm tue jer... aku ingat dia dah xingat tp rupanya dia ingat tp dia kater no phone rumah watpe xleh msg... dia kater dia nak no. hp so aku bg..
aku rase ms tue dia tengah main snoker kot ... coz bunyi bola snoker jer..
tammatla kat situ..
malam plak tengah aku melepak kat umah boss... tetiba jer hp aku ad msg selalunya xder pun org nak msg aku mlm2.. sbb tue aku suka melepak kat umah boss pekena plak air teh o limau yg best kat umah boss hasil buatan mak boss main dan bemain-main dengan anak boss yg kusayangi... balik ke cerita asal msg tue rupa2nya dari dia yg msg.. heheheh.. disitu laaa mula kisah nya naney pohney n karim al fais.....





















No comments: